Loading...
Home| Wysyłka

Wysyłka

 

Zamówienia można składać w dowolnym momencie. Gdy otrzymamy Twoje zamówienie, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia zostanie wysłane automatyczne potwierdzenie jego otrzymania. E-mail będzie zawierał numer zamówienia i szczegóły zakupu. Umowa kupna została zakończona. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zamówienia lub anulowania umowy kupna.

 

Kiedy przesyłasz nam swoje zamówienie, możemy przeprowadzić pewne kontrole przed zakończeniem zamówienia. Kontrole te mogą obejmować weryfikację Twojego adresu i zdolności kredytowej. Przesyłając zamówienie, zgadzasz się na to. UWAGA: Te czasy realizacji zależą od wielu czynników, w tym weryfikacji płatności i ilości zamówień otrzymanych w naszym magazynie.

 

Koszty wysyłki dotyczą każdego zamówienia. Dokładne koszty wysyłki zależą od kraju, do którego wysyłane jest Twoje zamówienie. Do całkowitej kwoty zakupu zostanie dodany podatek VAT, koszty wysyłki i wszelkie inne podatki, opłaty lub obciążenia dowolnego rodzaju nałożone przez jakikolwiek organ rządowy. Oferujemy bezpłatne zwroty i wymianę towaru w ciągu 30 dni od dostawy w oryginalnym, nowym stanie, a także w przypadku, gdy towar nadaje się do ponownej sprzedaży.

 

BŁĘDY WYSYŁKI

Jeśli Twoje zamówienie mówi, że zostało dostarczone, ale go nie otrzymałeś, powinieneś złożyć reklamację w naszej firmie w związku z tym problemem. Nie zwrócimy ani nie wymienimy przedmiotu bez otwartego roszczenia w naszej firmie. Zlecenia te mogą być przedmiotem pełnego dochodzenia z przewoźnikiem. Żadne zwroty ani wymiana nie zostaną wydane, dopóki dochodzenie nie zostanie w pełni zakończone. Średni czas na dochodzenie to osiem dni roboczych.

 

UWAGA: Zakupy online mogą obejmować 24-48 godzin roboczych przed zastosowaniem metody wysyłki. Dni robocze to od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt federalnych w USA. Standardowy czas wysyłki będzie się różnić w zależności od Twojej lokalizacji.