Po otrzymaniu zwrotu przez naszą markę przetworzenie może potrwać do sześciu dni kalendarzowych. Gdy zwrot zostanie zaakceptowany, zwrot zostanie przetworzony zgodnie z pierwotną metodą płatności, z wyłączeniem kosztów dostawy. Zwroty mogą potrwać do czternastu dni, zanim pojawią się na Twoim koncie, w zależności od dostawcy płatności.
Aby śledzić zwrot paczki, użyj numeru listu przewozowego z dokumentu listu przewozowego zawartego w zamówieniu. Lub sprawdź status swojego zwrotu, przechodząc do zakładki Zamówienia i zwroty na swoim koncie. Jeśli złożyłeś zamówienie jako gość i chcesz śledzić swój zwrot, wprowadź szczegóły zamówienia gościa .
Zwroty w kryptowalutach
Nasz dostawca płatności, który użyje adresu e-mail podanego przy kasie i wyśle Ci wiadomość e-mail, gdy tylko zostanie przetworzony zwrot pieniędzy. Aby ubiegać się o zwrot pieniędzy, musisz wysłać wiadomość e-mail z następującymi informacjami:
a. Pełne imię i nazwisko
b. Dowód osobisty, paszport lub numer rejestracyjny firmy
c. Kraj zamieszkania
d. Adres do otrzymania zwrotu
Gdy podasz wymagane informacje, zwrot środków zostanie przetworzony i otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Musisz ubiegać się o zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od wysłania wiadomości e-mail.
Po pomyślnym odebraniu przez Ciebie zwrotu, powinniśmy wrócić do Twojego portfela w ciągu tego samego dnia roboczego, w zależności od przeciążenia łańcucha bloków.
Wadliwe przedmioty
Jeśli otrzymasz produkt w złym lub uszkodzonym stanie lub jeśli nie odpowiada on opisowi na naszej stronie internetowej, jak najszybciej skontaktuj się z naszym globalnym zespołem obsługi klienta. Zorganizujemy zwrot i zrealizujemy pełny zwrot pieniędzy za wadliwy produkt.
Wadliwe przedmioty
Jeśli otrzymasz produkt w złym lub uszkodzonym stanie lub jeśli nie odpowiada on opisowi na naszej stronie internetowej, jak najszybciej skontaktuj się z naszym globalnym zespołem obsługi klienta. Zorganizujemy zwrot i zrealizujemy pełny zwrot pieniędzy za wadliwy produkt.